کارگاه آموزشی بازاریابی محصولات کشاورزی مورخ 99/11/27 ساعت 9 صبح روز دوشنبه ویژه هیئت مدیره و اعضای صندوق های خرد زنان روستایی و اعضای شرکت تعاونی روستایی الزهراء مود با تدریس آقای مهندس کهرمی از کارشناسان مرکز تحقیقات کشاورزی استان در خصوص بازاریابی محصولات کشاورزی و معضلات و تنگناهای آن در بازار ایران و استان و ظرفیت های بازاریابی برگزار گردید. ایشان با ارائه نکات فنی بیان داشتند که تولیدکننده برای تولید هر محصول و یا صنایع دستی ابتدا بایستی تحقیق و پژوهش انجام داده و در صورتیکه محصول مطابق با نیاز و سلیقه مردم باشد شروع به تولید نماید. همچنی برای بازاریابی و فروش یک محصول باید ابتدا بازار را شناسایی کرده و لازمه آن تحقیق و پژوهش چه به صورت حضوری و چه مجازی است سپس بازار را برای محصولش بسازد و در مرحله نهایی بازارداری با ارائه خدمات از جمله کیفیت بالا، خدمات پس از فروش و ... نموده به معنی اینکه مشتری جذب شده را برای خود حفظ نماید. همچنین برای فروش بهتر محصول بایستی برندسازی نماید لذا تبلیغات جهت فروش محصول هزینه نیست سرمایه گذاری است.
در پایان نیز از نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی و شرکت تعاونی الزهرا بازدید بعمل آمد.